TRX for a healthy life

by Niki Kefala

Charis Ioannidis, is a personal trainer, who thinks that the exercise is the best way for a clear thinking. With 16,000 Instagram followers, but also the recognition of the TRX America, it seems that many agree with his point of view!

How did you decide to do personal training and what are your goals for the future?

At school and later when I was older, I was playing volleyball. But I decided to study marketing and economics and I chose a different directions in work, that back then, was a great choice with very good earnings. In some point, because of my stressful everyday life, I returned as a trainee at the gym. Very soon and with the encouragement of my trainer back then, and my partner now, I started studies and seminars abroad. In a very short time I gained sympathy and professionalism, and I saw the impact that the TRX training would have, so I focused there.

The recognition from abroad came after 3 years, from TRX America that posted on its site my own exercises, while I was invited to a seminar and I also have the possibility for a future cooperation. I work as a personal trainer for the past eight years. Why am I doing it…? because I just love it! My future goal is to create a modern training studio, with a nutritionist and a psychologist in it. With all the business proposals that I have from abroad and also living in the Greece of the economic crisis, it is honestly hard to decide the next step.

3

In those difficult times that we live in, is the exercise a way to deal our problems, with more optimism?

The exercise is probably, one of the few ways of a good stimulation, relaxation and a way to be more fit. Of course it doesn’t solve our problems, but it creates the conditions for a better thinking, for more attention and care to ourselves and boosts our confidence. Moreover, is the best way of recovery to any problems related with our health.

Which parts of the body, do you think, it is harder for someone to workout? And what is the most common thing that your trainee want to achieve through training?

Our bodies are different, and each one of them, has other possibilities and other prospects. With this in mind, I am working with the goal to develop healthy bodies and smiles. That to me is a big responsibility.

My trainees usually ask if they are male to workout their arms and their chest, and if they are women, their buttocks and their belly. But eventually, we discover together that the body is an organism and you can’t workout independently some groups only. I am not one of the trainers who are pushing for example, their trainees to lift even more weights. I have my own philosophy in coaching for improving fitness and health.

2

Which celebrities the personal trainer would you like to be?

I would like to workout the actor, Jude Law and also the Greek singer, Anna Vissi, because she has an incredible energy.

In someone that it doesn’t like to workout, you would say “at least three times a week try to …. “

… eat properly and in controlled quantities and secondly to do fast walking in a long distance.

Ο Χάρης Ιωαννίδης, είναι από τους personal trainer, που θεωρεί οτι η γυμναστική δημιουργεί τις καλύτερες προϋποθέσεις για καθαρή σκέψη, πέρα από ένα όμορφο σώμα. Με 16.000 ακόλουθους στο Instagram αλλά και την αναγνώριση από την TRX Αμερικής, φαίνεται πως πολλοί συμφωνούν με την άποψή του!

Πως ασχολήθηκες με το personal training και το fitness γενικότερα; Οι μελλοντικοί σου στόχοι;

Από το  σχολείο και για λίγα χρόνια μετά, είχα ενασχόληση με το βόλεϋ. Αργότερα, με σπουδές στο μάρκετινγκ και στα οικονομικά επέλεξα άλλες εργασιακές κατευθύνσεις που τότε άκμαζαν και είχαν πολύ καλές αποδοχές.  Κάποια στιγμή κυρίως για προσωπική εκτόνωση, λόγω της πιεστικής μου καθημερινότητας, επέστρεψα ως ασκούμενος  στο γυμναστήριο. Πολύ σύντομα άρχισα να νιώθω εξάρτηση και με την παρότρυνση του τότε γυμναστή μου και κατόπιν συνεργάτη μου, ξεκίνησα σπουδές και σεμινάρια στο εξωτερικό. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κέρδισα έδαφος, συμπάθεια, επαγγελματισμό και διέκρινα την απήχηση που θα είχε το TRX training, στο οποίο και  επικεντρώθηκα.

Μετά από 3 περίπου χρόνια ήρθε η αναγνώριση και από το εξωτερικό, από την TRX Αμερικής που δημοσίευσε στο site της, δικές μου ασκήσεις, ενώ παράλληλα με κάλεσαν για σεμινάριο και πιθανή συνεργασία. Εδώ και 8 χρόνια ασχολούμαι επαγγελματικά με το personal training.  Γιατί το κάνω…; γιατί απλά το λατρεύω ! Μελλοντικός μου στόχος είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου στούντιο training με συστέγαση διατροφολόγου και ψυχολόγου για μια ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών σε  ασκούμενους και μη. Σήμερα στην Ελλάδα της κρίσης και με γνώμονα τις τελευταίες προτάσεις από το εξωτερικό, ειλικρινά, δυσκολεύομαι να αποφασίσω το επόμενο μου βήμα.

4

Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, η γυμναστική είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσουμε με περισσότερη αισιοδοξία τα προβλήματά μας;

Η γυμναστική αποτελεί, ίσως, από τους  λίγους τρόπους ορθής εκτόνωσης, χαλάρωσης και βελτίωσης της φυσικής μας κατάστασης. Σαφώς δε λύνει τα προβλήματά μας, αλλά δημιουργεί προϋποθέσεις για καλύτερη σκέψη, για περισσότερη προσοχή και φροντίδα στον εαυτό μας, για τόνωση της αυτοπεποίθησης και φυσικά για αποθεραπεία σε τυχόν προβλήματα σε μέση, αυχένα κ.λ.π. Νιώθω ότι οι αγαπημένοι μου ασκούμενοι (λέω αγαπημένοι, γιατί πραγματικά συνδέομαι κάπως με τον καθένα χωριστά), φεύγουν γυμνασμένοι αλλά και ανακουφισμένοι, κι αυτό είναι πολύ πολύ σημαντικό για μένα.

Ποια σημεία του σώματος θεωρείς πως είναι πιο δύσκολο να γυμνάσει κανείς; Και τι σου ζητούν συνήθως οι ασκούμενοί σου;

Δύσκολα  σημεία  δεν υπάρχουν, αλλά  από τη  φύση του κάθε σώμα έχει άλλες δυνατότητες και άλλες προοπτικές. Εκεί επάνω δουλεύω στο να αναπτύξω υγιή σώματα και πλατιά χαμόγελα. Αυτό για μένα είναι μεγάλη ευθύνη και ο καιρός δείχνει πως τα καταφέρνουμε μαζί, προσπαθώντας καθημερινά.

Οι ασκούμενοι συνήθως ζητούν αν είναι άντρες, μπράτσα και στήθος, αν είναι γυναίκες γλουτούς και επίπεδη κοιλιά, αλλά αυτό που στην πορεία διαπιστώνουμε παρέα είναι πως το  σώμα είναι ένας  ενιαίος οργανισμός και δε μπορείς σε καμία περίπτωση να δουλεύεις ανεξάρτητα κάποιες ομάδες μόνο. Δεν είμαι από τους γυμναστές που πιέζουν προς  το να σηκώνουν πολλά  βάρη ή να θέτουν σε κίνδυνο μέρη του σώματος οι ασκούμενοι, έχω τη δική μου φιλοσοφία στην προπόνηση. Λειτουργική προπόνηση, cross cage (γυμνάζεις πολλές μυικές ομάδες ταυτόχρονα, σε ελεγχόμενη διάρκεια, με μεγάλη ένταση και  μικρά διαλείμματα), για βελτίωση της  φυσικής κατάστασης και της  υγείας .

Ποιας διασημότητας, ο personal trainer, θα ήθελες να είσαι;

Θα ήθελα να γυμνάζω την Άννα Βίσση γιατί έχει πείσμα και απίστευτη ενέργεια και επίσης τον ηθοποιό, Τζουντ Λο.

Σε κάποιον που βαριέται την γυμναστικη, θα του έλεγες τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα να ….

Καταρχήν να τρώει σωστά και ελεγχόμενες ποσότητες και κατά δεύτερον, να κάνει μέρα παρά μέρα, γρήγορο βάδισμα σε μια μεγάλη απόσταση.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s