Necessary things for my winter beauty

The winter is here, and there are some things that I need them around, all this cold months. You tend to have very dry and cracked lips every winter? Me too! I use a butter lipstick (KORRES mandarin lip butter) to keep my lips moisturized. To prevent my hands be chapped and dry, my choice is a cream with main ingredient the pure mastic oil (MASTIC SPA hand cream). It’s Ideal for the care of hardworking hands. Extremely hydrating, it nourishes the skin and revitalises the skin cells. I need to take care my face too. I often use L’oreal’s triple active day cream. With luxurious textures this cream is here to reveal your beautiful-looking skin, and it’s not very expensive. Cold weather doesn’t have to mean dry hair. Add a repair mask into your weekly routine and they will look perfect. As for my make up, for the winter I prefer red lips (NIVEA BEAUTE, colour passion), red nails (KORRES, pure red 53) and an eye liner. For my clothes, whatever I wear, I can’t go anywhere without my bodysuit, my gloves and my scarf, because they keep me warm all day. Put also your favorite perfume and you are ready to go! My favorite are Dior’s J’adore and Valentino’s Rock ‘n Rose.

Ο χειμώνας είναι εδώ, και υπάρχουν μερικά πράγματα που τα χρειάζομαι, απαραίτητα, όλους αυτούς τους κρύους μήνες που ακολουθούν. Έχετε πολύ ξηρά και σκασμένα χείλη κάθε χειμώνα; Κι εγώ! Χρησιμοποιώ ένα lipstick με κύριο συστατικό το βούτυρο (KORRES mandarin lip butter) για να κρατά τα χείλη μου ενυδατωμένα. Για να αποφύγετε τα σκασμένα και ξηρά χέρια, η επιλογή μου είναι μια κρέμα με κύριο συστατικό το μαστιχέλαιο. Είναι ιδανική για την περιποίηση των ταλαιπωρημένων χεριών. Εξαιρετικά ενυδατική, τρέφει το δέρμα και αναζωογονεί τα κύτταρα του (MASTIC SPA hand cream). Πρέπει να περιποιούμαστε και την επιδερμίδα του πρόσωπό μας πάρα πολύ. Χρησιμοποιώ συχνά την τριπλής δράσης κρέμα ημέρας της L’ORÉAL. Με πολυτελή υφή, η κρέμα αυτή είναι εδώ για να αποκαλύψει την όμορφη πλευρά του δέρματος σας, και το σημαντικότερο, δεν είναι πολύ ακριβή. Το κρύο, δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Μια μάσκα, μια φορά την εβδομάδα είναι ιδανική για έχετε λαμπερά μαλλιά. Όσο για το make up μου, για το χειμώνα προτιμώ κόκκινα χείλη (NIVEA BEAUTE, colour passion ), κόκκινα νύχια (ΚΟΡΡΕΣ, pure red 53) και ένα eye liner. Όσον αφορά το ντύσιμο μου, ανεξάρτητα από το τι θα φορέσω, δεν μπορώ να πάω πουθενά χωρίς τα κορμάκια μου, τα κασκόλ και τα γάντια μου, καθώς με κρατούν ζεστή όλη την ημέρα. Φορέστε και το αγαπημένο σας άρωμα και είστε έτοιμες για έξοδο! Τα αγαπημένα μου είναι J’adore του Dior και Rock ‘n Rose του Valentino.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

58253.1.browse-l

One thought on “Necessary things for my winter beauty

Leave a Reply

